Öt frontember, akit illene már koncertezés közben felpofozni

Szombat este a pécsi Est Caféban, koncertezés közben ütötték meg a Kolin nevű buzi-popcsapat frontemberét, Linczényi Márkot. A zenekar egyik önsztároló látványeleme, hogy előadás közben felhívnak egy lányt a közönség soraiból a színpadra, akit az énekes az éppen aktuális dal végén megcsókol. Emiatt történt a szóban forgó atrocitás.

Mivel véleményünk szerint ennél királyabb dolog nem következhetett volna be a hétvége folyamán, így reméljük, hogy a színpadi frontember-verésből hamarosan bevett szokás, később pedig tradíció válik majd kis hazánkban. A Mocskos Hudini szerkesztősége javasolja a következő, magyar popzenei életet már évek óta mételyező alakok felképelését is, lehetőleg minél hamarabb.

Lovasi András - Miért? Mert Bandi sajnos nem tudja, hol és mikor kell abbahagyni. A Kispál feloszlása után az egész ország bízott abban, hogy fellélegezhet az alter köcsögösködésből, erre jön a harmatgyenge Kiscsillag, és szertefoszlatja rózsaszín álmaink összes illúzióját. Arról nem is beszélve, hogy a Kispál zenei világa és dalszövegei kitermelték a magyar popzene egy annyira elbaszott generációját, amire sajnos pozitív szavaink nem lehetnek.

Beck Zoltán - Miért? Mert éppen ő az az ember, aki leginkább jellemzi a magyar popzene ama elbaszott generációját, amit a Kispál sikeresen kitermelt. Ezek mellett Beck Zoltán rusnya pofája talán helyrehozható lenne egy jól irányzott balegyenessel, és talán még azt a légből kapott tévképzetet is sikerülne végre kiverni a fejéből, hogy ő Thom Yorke magyarországi helytartója.

Pataki Attila - Miért? Mert túl sok bort iszik, és mégtöbb vizet prédikál. A szeretetről, erkölcsről és földönkívüliekről egyaránt előszeretettel beszélő, többgyermekes apuka valójában nem más, mint egy öntelt, alkoholista paraszt, aki színpadon cifrábban káromkodik, mint egy csikós. kiváló okot szolgáltatnak még ezen kívül egy óriási verésre az Edda mellett kiadott mulatós lemezei is.
 

Ördög Tibor - Miért? Mert a Hooligans nevű, ocsmány pop-rock csapatnál tényleg kevés gázabb dolog létezik ebben az országban. Nem az a baj velük, hogy lagymatag szar amit csinálnak, mert hát a kereskedelmi rádióknak egyértelműen ezt lehet eladni. A probléma az, hogy már több, mint tíz éve úgy próbálják rásózni magukat a jónépre, mintha ők lennének az ország legkeményebb rockerei. Könyörgöm gyerekek! Hozzátok képest még Levente Péter is kész Lemmy Kilmister, basszátok meg!

Kovács Ákos - Miért? Meg kell ezt egyáltalán magyaráznom? A minden eredetiséget mellőző Bonanza Banzai után szólókarrierbe kezdő Ákos munkássága tulajdonképpen olyan mértékben sekélyes és unalmas, mint egy egynapos túra a lábujjköröm-múzeumban. Ezzel tulajdonképpen nem lenne különösebb probléma, ha nem keresne valagnyi pénzt, és egy jókora pofon helyett idén nem Kossuth-díjjal jutalmazták volna.

Van egy olyan érzésünk, hogy a cikk publikálása után még legalább tizenöt magyar frontember fog eszünkbe jutni, akik megérdemelnének végre egy igazi csattanós, atyai pofont, ám mivel a Kolinos-frontemberverős hír lassan kezdi aktualitását veszteni, így úgy éreztük, nem várhatunk a publikálással. Ennek ellenére kérünk benneteket ne habozzatok, és bármelyik színpadon bohóckodó ripaccsal problémátok adódik, menjetek fel hozzá, vagy rángassátok le onnan és adjatok bele apait-anyait, hagy kerüljön az intenzív osztályra! További szép napot kíván nektek a Mocskos Hudini szerkesztőgárdája!

bulvar_bendeguz 54 hozzászólás
Címkék: zene lista egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskoshudini.blog.hu/api/trackback/id/tr794381308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrey 2012.04.11. 13:46:53

Lehet, hogy bennem van a hiba, de szeretem a kiscsillagot...

ziggystardust90 2012.04.11. 14:13:14

Kardos-Horváth János, Czutor Zoltán? :)

renhoek 2012.04.11. 14:19:45

Lovasi kivételével egyetértek. Szerintem a Kispált nem kéne bántani, mert egy kurvára egyedi stílust raktak le az asztalra, és nem alteroskodó köcsögösködés. Már rég más zenéket hallgatok, néha még is jólesik a nosztalgia. A számai versekként is megállják a helyüket. Ez ízlés kérdése. A Kiscsillag már nekem sem jön be igazából, de valamiből meg kell élnie a Lovasinak is.

A többivel egyetértek.

2012.04.11. 14:26:03

haha, mar jonnek a Lovasi-fanok :)

renhoek, kimondtad a lenyeget: versekkent is megalljak a helyuket. Ergo, inkabb el kene takarodni egy felolvasoestre vergodni, nem fejhangon nyavajogni... :)

egyedi stilus? :DDD a magyar 'alter' az egyetlen alter, ahol a tabortuzakkordokkal is boldogulsz, csak furan kell tagolnod a sorokat es visonganod. lasd: kaukazus (amire egy kispal-fan aszondja, az tokre nem olyan, mint a kispal, mig egy nem-fan meg elso blansra meg se tudja kulonboztetni tole... :) )

WinG 2012.04.11. 14:26:20

Lukács László.

Levian Fry · http://mpatrik.blog.hu 2012.04.11. 14:28:16

Lovasit és Becket szerintem nem kellene piszkálni mert a szegényes magyar alter kultúrához elég sokat tettek hozzá. Attól még mert valami nem tetszik, az érdemeit nem lehet elvenni. Egyébként meg úgy tűnik, hogy kicsit félreértelmezitek a gonzo újságírás lényegét. A trágárság nem egyenlő a gonzo stílussal. Just sayin'.

WinG 2012.04.11. 14:33:01

@Levian Fry: "magyar alter kultúra"

ne

Tomifinn 2012.04.11. 14:45:41

"magyar alter kultúra"
ami a füvezésről, fikciókról szól, és pár érfelvágós szabad lelkületű rajongóról?
adom.

utalokmindent · http://utalokmindent.blog.hu 2012.04.11. 14:46:24

Én Ákost, attól függetlenül hogy állítólag személyesen egy bunkó paraszt, én szeretem, legalábbis a zenéjét. Nem tudom vele mi a baj. Plusz tavaly EDDA koncerten is voltam és az is rohadt jó volt. Lovasinak meg annak a 30Y-os majomnak viszont helyből kettőt is adnék :D

Levian Fry · http://mpatrik.blog.hu 2012.04.11. 14:50:03

@Tomifinn: Bizony, ráéreztél, baromi széles látóköröd van, gratulálok hozzá.

Tomifinn 2012.04.11. 14:51:14

@Levian Fry:
Elég meghallgatnom a szövegeiket, meg egy fesztiválon megnéznem a bulijaikat.
Többet ennél mit tapasztaljak? :)

Levian Fry · http://mpatrik.blog.hu 2012.04.11. 15:00:55

@Tomifinn:
"ami a füvezésről, fikciókról szól, és pár érfelvágós szabad lelkületű rajongóról?
adom."
Füvezés? Nem, nem igazán, és ez pláne nem az alter sajátossága. Egyrészt inkább a reggae, jungle, dancehall stílusoké, másrészt az összes zenei kultúrában ott van valamilyen jellegű bódítószer, nem hinném, hogy pont ebbe kellene belekötni.
Fikciók? Mint minden más művészetnek a túlnyomó része.
Érfelvágós? Az egy másik stílus.
Szabad lelkületű? Talán, bár ezzel nem értem mi a probléma.
Rajongók alapján megítélni egy együttest meg alapjában véve is rossz megközelítés.

Amúgy nem, nem vagyok alteros, válogatok mindenhonnan, de nem látom be, hogy miért kellene pont a batikolt szoknyás lányokból és a hosszúhajú tábortűzi gitárosokból álló rajongótábort elítélni, mikor ott van a VIVA tv által kreált zombik hada.

mayky3 2012.04.11. 15:01:23

Vannak akikből az irigység beszél. Szerintem ugyanúgy van egy jó pár más banda, akik szart se érnek, mégis a cikk szerzője isteníti őket. Vagy legyen a cikk nem személyes érzületű, vagy inkább hozzá se kezdjen a megírásához.

2012.04.11. 15:27:04

@mayky3: EZ a gonzo, te majom, hogy szubjektiven adod az ujsagirast, e!

mayky3 2012.04.11. 16:27:58

@Whave: Ne csak azokat szarozd, akik a rivaldafényben vannak, hanem azokat is akik csak próbálkoznak, vagy majomkodnak a sztárcsináló műsorokban.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2012.04.11. 16:49:40

Magna Cum Laude mehetne Ákos helyére...

jodi 2012.04.11. 16:51:46

van szar gonzó, meg fasza gonzó.

jodi 2012.04.11. 16:56:42

Beck, Pataki, Ördög, egész Magna C. L. szerintem is kaphatna pár nevelő célzatú pofont az élettől :)

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2012.04.11. 17:00:23

Ezzel egyetértek, egyedül Csipánál érzem azt, hogy neki elég lenne egy beszélgetés is. A többiek velejükig romlott köcsögök.

Miss Pudlipötty 2012.04.11. 19:08:49

Uhh, az erőltetetten nyervogóan éneklő Kardos-Horváth Jánost javaslom.

madarpal1 2012.04.11. 20:28:55

Meg az összes megasztáros, x faktoros szupersztárt

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2012.04.11. 23:22:14

@ziggystardust90: hajjaj

bár Czutort valahol bírom, de amazt!!! :D

Rigor 2012.04.12. 11:24:02

Lukács László! - Nagy pofont érdemelne:) Fiatal koromban még kimondottan szerettem a TCS-t, aztán ezt akkor kellett volna abbahagyni mielőtt átment volna kiégett buziskodásba. De a fő probléma mégis az, hogy elhanyagolták a zenei felkészülést (vagy csak túl sokat ittak munka közben) és olyan hamis trehány produkciót sikerült véghezvinniük hogy a megasztár előválogatásából röhögve kiszavazzák. Konkrétan talán egy efott-on kaptam sokkot attól hogy nagy lelkesen elmegyek TCS koncertre, és olyan szörnyűséget kapok helyette hogy inni se lehet eleget hozzá. Egyébként a régi számaik tök jók, - a legjobb tcs koncerten a wigwamban voltam, ahol is egy kis egyetemi zenekar olyan irtózatosan profin, jó énekessel adott elő TCS számokat, ahogyan a TCS soha az életben.

HighTroller 2012.04.12. 14:12:58

lehet könnyebb lenne azokat a frontembereket összeszedni akiknek nem kell pofon...

falum 2012.04.12. 15:16:10

Én a lovasinak adnék egy akkorát,hogy helyből visszaadja a Kossuth díjat sűrű elnézések közepette...

Tom Ferramenti 2012.04.12. 16:20:20

Ezeket tényleg mind pofán kéne vágni!

Verbalis Inkontinencia 2012.04.12. 16:53:00

A Fluor Tomi hogy maradhatott ki a felsorolásból?

flanel 2012.04.12. 18:56:37

Egyetértek abban, hogy a magyar zenei iparral kezdeni kéne valamit, de gyorsan. Viszont azt nem értem, mégis miért olyan zenészeket pocskondiázol, akik dalszövegírói és zenei tehetségükben kifogástalanok és igenis nagyot alkottak. (kivétel pataki meg a hooliganses ratyi) Ákos? Ákos szövegeit meghallgattad már valaha? Lényeges sokatmondóbbak, mint pl. a cowboyok és hasonló szarok, amiket még kínzásként se hallgattatnék végig senkivel. És Lovasi? Lovasi nem csak az alternatív stílusok felemelkedésében alkotott nagyot. Nézd meg azoknak a mára már felfutni kezdő zenekaroknak a sorát, akik a népzenét ötvözik valamilyen módon a rockkal, elektronikus zenékkel, stb. Ők mind valamilyen módon Lovasi munkásságának következtében indultak el a pályán, előtte nemigen újított senki népzenével. De ha már itt tartunk, ott vannak a teljes egészében népi zenekarok (akik már nem csak ötvöznek) mint a Csík. Lovasi előtt kevesen ismerték őket és rájuk aztán pláne nem lehet azt mondani, hogy minőségtelen. És mi az hogy alter köcsögösködés? Füvezés meg érfelvágás? Ha ennyire nem vagytok tisztában a dolgokkal, mégis miért írtok róluk?
Itt nem arról van szó, ki milyen zenéket utál, mert véleménye mindenkinek lehet, de kérlek fikázzátok inkább a VIVA és MTV által unszolt UNIsexet, SP-t, Fluor-t, MM-t meg minden ócskaságot, ne a jó, legalábbis hallgatható és igenis minőségi zenét oltsátok!
Amúgy ez nem gonzo és minden tekintetben minősíthetetlen írás. Szerintem blogszerkesztés helyett először inkább tanulj meg írni!

TetraB 2012.04.12. 19:44:20

jó volt az a Kispál anno. volt egy hangulata.
a mai generációban több pofont lehetne osztani.
Ákos zenéjét nem szeretem, de sokaknak tetszik és van mögötte munka.

IFA_L60 2012.04.12. 23:00:39

Facebookon láttam ezt a blogbejegyzést, eddig soha nem is hallottam a "Mocskos Hudini "-ról. Ledöbbentett, hogy ez a poszt mennyire primitív. A szerzők szerintem ne nagyon uszítsanak pofozkodásra senkit, egyszerűen nem kell elmenni olyan embernek a koncertjére, akit utál az illető. Ha pedig az ember csaja akkora ribi, hogy hagyja magát lesmárolni a színpadon, az no comment.
A szerzők pedig csak verekedjenek otthon az asszonnyal vagy az anyukájukkal, ha náluk ez a módi.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.04.12. 23:12:27

szerintem Gesztit is jól pofán kéne baszarintani.

Probotector 2012.04.13. 12:15:04

Harcsa Veronika, Ponikló Imre, Tövisházi Ambrus, Yonderboi, Zságer Balázs, Német Juci, Hobó, Müller Péter Sziámi, Lukács László, Csík János, Péterfy Bori, és a kis buzigyerek a PASO ból, csak így hirtelen. Az hogy ennyire unalmas a magyar zenei élet, ez sokat elárul az ország kollektív értelmi szintjéről. Ez a magyar ugar, bamba, gatyás népségnek ilyen zene való! Ebbe az országba még ennyi idő után is el lehet hívni a Prodigyt huszadszor is, bemennek a birkák rája.

Yatzo 2012.04.13. 13:54:59

Azért vicces ez a sok okos hozzászóló. Nézzétek már meg mi van az URL-ben(gy.k.: mocskoshudini.blog.hu). Ebből a blog szót emelném ki. Ez nem egy hírportál, ahol (elméletileg) objektíven megírt cikkek vannak. A blog műfaja mindig is erősen szubjektív volt. Tehát ha a cikk szerzője szerint ezt az öt embert kell pofánverni, akkor ez van. Egyetértesz vagy nem. De attól még nem lesz primitív, csak mert egy olyan zenekart nem szeret, amit te igen.

Lovasival(meg Ákossal is) bemart nagyon sok embernek, mert "ő húú, de jó, meg a szövegei még versnek is jók". Ja, persze. Versnek, mi? Ez már 10 éve is gyönge érv volt mellette, ma is az. Általában nem zavarnak az értelmetlen dalszövegek, mert ez általában így van mindenhol, itthon, külföldön egyaránt, viszont az marha idegesítő, hogy olyan köntösbe akarják öltöztetni, ami nem rá való.

A Hooligans-es majomról(nálam ő a közellenség), meg annyit, hogy őt is leszarnám, ha nem kurva kemény punk-rockernek akarná eladni magát. Múltkor este kapcsolgattam a TV-t és egy láttam vele egy interjút, hogy ő a civil életben roppant szelíd, meg nem iszik, stb., de ha koncertezik, akkor ő húúú, mekkora állat lesz, és akkor van minden: "cigi, pia, lányok". Pffff. Hát ettől hiteltelenebb karaktert életemben nem láttam. Megérdemelné a pofont, de általában biztosra megyek, hogy ne kerülhessek egy légtérbe ilyen "zenekarokkal".

Üdv, Jocó

megado 2012.04.14. 12:41:48

Ki vagy te, utolsó kis szarházi (=a szerzőhöz szólok)??? Bizonyára Tieston meg a többi tuccogós, 0 zenei értékkel rendelkező utolsó buzi dídzséjn nőttél fel, ezért nem hibáztatlak, hogy semmi ízlésed sincs, hogy lenne, hallás nélkül? :) Oké, fikázd őket, mert hát ennyi az intelligencia szinted, fikázd Lovasit vagy akit csak akarsz, de ahhoz, hogy leszóld Kovács Ákost, vagy az Eddát, ehhez végképp nem értem, hogy hogy jössz.... Mit tettél le az asztalra??? Mit tudsz felmutatni?? El tudod mondani magadról, hogy több százezrek dicsérik a munkádat és rajonganak érted???? Dehogy tudod, mert egy jelentéktelen kis senki vagy, aki pizzazabálás közben zsíros kézzel idehányja ezt az értékelhetetlen szar bejegyzést, és eszetlen nagy királynak érzi magát, hogy ő most aztán jól megmondta a tutit! (mert talált néhány másik szarházit, aki farokverés közben nyomott egy lájkot)!!! Ezt most úgy írom neked, hogy egyik előadónak sem vagyok a rajongója, mégis felháborít, hogy ilyen férgek minősítik a magyar zenét, mint te, barátocskám! Sürgősen kussolj be, mert ha rajtam múlna, téged pofoználak fel, de úgy, hogy ott helyben megdöglenél! :)

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.04.14. 17:24:19

Ákos helyett Anti Fittnes Club és oké a lista. (Esetleg L.L.Junior.)

psigy 2012.04.15. 15:58:23

a hooligans zenekarnál tényleg kevés gázabb dolog létezik ebben az országban, de az ilyen paraszt blogbejegyzések például ezek közé tartoznak.

logan 2012.04.15. 16:17:18

hunter most forog a sírjában

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2012.04.15. 17:03:22

@megado:
idézek a blogról:
Az oldal tartalma, a fantázia szüleménye, bármely hasonlóság a valósággal pusztán a véletlen műve. A honlap megtekintését csak 18 éven felülieknek ajánljuk. A szerkesztők nem kívánnak senkinek életmódbeli tanácsokat adni, nem szolgálnak követendő példával, nincs szándékukban senkit befolyásolni.

Szóval lehet a szerzőt férgezni, de lényegében te csak egy ostoba bunkó vagy, aki olvasni, ebből kifolyólag szöveget értelmezni sem tud. :D

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2012.04.15. 23:40:42

@flanel: Olyan szó, hogy " minőségtelen", nincs. Éppen ezért nem értem, miért írod, hogy a szerző tanuljon meg írni...
SP, LL Junior (akit én csak DJ Romának hívok) és a többiek azért maradtak ki, mert nem frontemberek. Erre senki sem gondolt?

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.04.16. 02:55:27

@megado: maradjál már, faszjankó. a hallgatónak semmit se kell letennie, hiszen az nem zenész, te köcsög. a hallgatónak joga van véleményt alkotni és azt megosztani, hiszen ő hallgatja a matériát.

eszem megáll, az ilyen megado féle faszszopók fogják a sírba vinni a világot.

Yatzo 2012.04.16. 12:07:19

@Twix: Szívemből szóltál. Köszönöm.
@megado: Most olvasd el mit írtál. Egy kis segítség.
1. "Bizonyára Tieston meg a többi tuccogós, 0 zenei értékkel rendelkező utolsó buzi dídzséjn"

2.Mit tettél le az asztalra??? Mit tudsz felmutatni?? El tudod mondani magadról, hogy több százezrek dicsérik a munkádat és rajonganak érted???? Dehogy tudod, mert egy jelentéktelen kis senki vagy, aki pizzazabálás közben zsíros kézzel idehányja ezt az értékelhetetlen szar bejegyzést, és eszetlen nagy királynak érzi magát, hogy ő most aztán jól megmondta a tutit!

Feltűnt valami? Igen? Ügyes.
Nem? Ülj, le hülyegyerek, egyes.

Természetesen rühellem Tiesto-t, nem kérdés, de kicsit ironikus az irományod. Majom.

megado 2012.04.16. 13:35:27

Oké, oké, kicsit valóban túllőttem a célon a kommentem írása közben, ideges voltam éppen, ugyanakkor tartom a véleményemet, hogy senkinek nincs joga fikázni olyan embereket, mint a fent említettek. Szerintem igenis nagy emberek ők, akiket lehet nem szeretni, nyilván, de a sárba döngölni szubjektív vélemény gyanánt felesleges és nem helytálló. Sokkal inkább támogatnám azokat az írásokat, amit valaki már említett fent, amik arról szólnak, hogy a vivatv hogyan butítja el napjaink fiatalságát... itt jöhet a képbe SP és a többiek.

megado 2012.04.16. 13:38:41

@Twix: észrevetted, hogy pont olyan stílusban válaszoltál nekem, amilyen az én kommentem volt?? akkor most mitől is vagy különb nálam?? :D nyugodjatok le, épp úgy, ahogy mindenkinek, nekem is jogom volt elmondani a véleményem. bár az olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, csak épp senki nem kíváncsi a máséra! :)

megado 2012.04.16. 13:39:51

@IFA_L60: szívemből szóltál. kezdetnek a kommentem helyett pont elég lett volna kifejeznem az egyetértésemet! :)

megado 2012.04.16. 13:41:27

@Yatzo: hogy fennakadt mindenki! lavinát indítottam vagy mizu? :DD nyugi gyerekek... amúgy örülök, hogy legalább Tiesto terén egyetértünk :DDDD

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.04.16. 19:59:02

@megado: szarok a stílusra, nem azzal volt bajom, hanem azzal, hogy hülye vagy.

megado 2012.04.16. 20:43:05

@Twix: szerintem meg te vagy a hülye baszki. hát erről ennyit...

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.04.16. 21:09:49

@megado: egy szétkúrt, agyatlan seggtitán vagy, bazmeg.

Szűnjön meg a nuskull! 2014.05.07. 23:44:26

Jakab Zoli és a kibaszott mindent tudó nagy pofáját szívesen meglegyinteném egy méretes péklapáttal. Valamint az általa menedzselt, állítólag tök egyedi sablon metalcore zenekarokról egy témába vágó cikket is szívesen olvasnék ez után a remekmű után. Vagy csak én érzem úgy hogy az undergroundban ugyanilyen, hanem jóval nagyobb faszfejek osszák az észt és reklámozzák a "szubkultúrális egyediség" mintájának számító képmutató hardcore unity jelszavakat, répa gatyát, hitlerjugend frizurát, és azt irtózatosan sok háromszöget és fordított keresztet?

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2016.04.12. 09:58:46

újraolvastam és még mindig nagyon adja!! :D
süti beállítások módosítása